Yamaha DD-65 review

Drum pads beginnen een standaard onderdeel van elke elektronische en moderne instrumentale repertoire te worden. Dit is omdat ze allemaal tegelijkertijd veelzijdig en draagbaar zijn, waardoor de gebruiker kan experimenteren, opnemen, verzenden en verfijnen in een enkele unit. Drum pads zijn een prachtig stukje van experimentele technologie waarmee mensen onderweg kunnen produceren en verfijnen. Wanneer een technologie zoals deze uiteraard internationaal relevant wordt, dan komt er een vloedgolf van nieuwe apparaten op de markt en dan gaat het niet meer om het kopen van de nieuwste en beste technologie, maar deze eerst te vinden. De Yamaha DD65 elektronische Drum Pad doet zeker weten mee voor de positie van “beste”. Laten we in deze Yamaha DD-65 review een kijkje nemen naar de kenmerken en constructie, zodat je beter kan zien of hij past bij je wensen en behoeften.

Yamaha DD-65 review:

Duurzaamheid

Voordat je naar iets anders gaat kijken moet je ervoor zorgen dat alle drum pads en elektronische drumkits duurzaam zijn. Je zal namelijk constant op ze slaan, dus het is belangrijk om te zien hoe goed het apparaat daar tegen bestand is. Om erachter te komen hoe goed de pad reageert op slagen en dergelijke, onderwierpen we hem aan een strenge test waar we hem lieten testen door een verscheidene drummers met een gevarieerde ritmische kracht. De drum pad kan zelfs krachtig drummen met een echte zware hand aan, wat niet iets is dat universeel gezegd kan worden over drum pads en drumkits. De Yamaha DD65 verricht echt goed werk op dit gebied, zodat hij een 10/10 voor duurzaamheid scoort.

Beste Yamaha DD-65 Review

Diversiteit Yamaha DD-65

Een van de grootste voordelen van drum pads is het feit dat ze gebruikers voorzien van een breed scala aan geluiden, drum kit presets en dergelijke, waardoor gebruikers hun artistieke capaciteit kunnen ontwikkelen tijdens het verkennen van diverse mechanische opties die de kit en pad mogelijk maken. De DD65 biedt een voldoende brede verscheidenheid van presets voor grondige experimenten, en biedt zelfs een hand-percussion modus waardoor hij gebruikt kan worden als een Latijnse stijl drumstel, die gebruikers kunnen inzetten tijdens de productie van exotische beats of “genre muziek”, een beetje zoals elektrische bongo’s. Al met al doet de Yamaha DD65 elektronische drum pad het goed op het gebied van veelzijdigheid, waardoor hij op het gebied van features ook 10/10 scoort.

Functionaliteit Yamaha DD-65

Yamaha DD-65 ReviewDe Yamaha DD65 elektronische drum pad doet alles wat een drumstel zou moeten doen, wat nogal een prestatie is voor een drum pad. Het is natuurlijk niet dezelfde artistieke of compositorische ervaring, maar het komt dicht in de buurt voor een pad. Hij biedt de gebruiker de capaciteit om te programmeren en een breed scala aan drumgeluiden te produceren in willekeurige combinaties (je kan elk pad instellen om geluiden te produceren voor toms, snaren of bekkens bijvoorbeeld), wat een pluspunt is. Zoals hierboven vermeld biedt hij niet een hoop op het gebied van variabele percussieve klanken, maar hij heeft nog steeds meer dan genoeg om het meest veelzijdige stukje van elektronische apparatuur in het huis te worden. 10/10 – de beste elektronische drum pad die beschikbaar is!

8.5 Totale Score
Goede beginners drum

Zoals hierboven vermeld biedt hij niet een hoop op het gebied van variabele percussieve klanken, maar hij heeft nog steeds meer dan genoeg om het meest veelzijdige stukje van elektronische apparatuur in het huis te worden.

Gebruikers Beoordeling: 3.06 (18 votes)